Zespół Administracyjno-Gospodarczy Collegium Humanisticum
Wydział Nauk Historycznych zlokalizowany jest w budynku Collegium Humanisticum przy ul. Bojarskiego 1 w Toruniu. Jest to jeden z najnowocześniejszych budynków naukowo-dydaktycznych w Polsce. Projekt pn. „Budowa Collegium Humanisticum UMK w Toruniu” jest realizowany w ramach 3 Osi priorytetowej Rozwój infrastruktury społecznej, Działania 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
Realizacja przedsięwzięcia przyniosła szereg istotnych korzyści społecznych, które sprowadzają się przede wszystkim do zwiększenia jakości kształcenia. Dzięki realizacji projektu Wydział Nauk Historycznych dysponuje nowoczesną infrastrukturą, która pozwala na rozbudowę oferty dydaktycznej (tworzenie nowych kierunków), a także na dostosowanie aktualnej oferty i struktury studiów do standardów europejskich – co sprawia, że absolwenci trafiający na rynek pracy po ukończeniu studiów humanistycznych będą lepiej niż dotychczas dostosowani do potrzeb i wymagań tego rynku. Nowa lokalizacja ma także wpływ na zwiększenie prestiżu Uczelni – bardzo dobre warunki lokalowe pozwalają na organizację dużych sympozjów i konferencji, w tym o znaczeniu międzynarodowym. To także wzrost prestiżu miasta oraz zwiększenie ilości i jakości prowadzonych badań naukowych.
Zespół Administracyjno-Gospodarczy:
Kierownik: mgr Iwona Tlałka
- pok. C.0.0.7
- tel. 00 48 56 611 37 11
- e-mail: iwtlalka@umk.pl
Zastępca kierownika: mgr Jolanta Dokowska
- pok. 2 – budynek Instytutu Archeologii, Szosa Bydgoska 44/48, 87-100 Toruń
- e-mail: jolanta.dokowska@umk.pl
- tel. 00 48 56 611 39 75, fax: 00 48 611 39 74
lic. Artur Jankiewicz
- samodzielny referent
- pokój C.0.07
- tel. 00 48 56 611 23 80
- e-mail: arturjankiewicz@umk.pl
- zakres obowiązków:
- obsługa Systemu Rezerwacji Sal (SRS),
- przyjęcie środków trwałych zgodnie z zarządzeniem nr 139 Rektora UMK z dn. 18 grudnia 2008 r. (przygotowanie dokumentów, przyjęcie sprzętu do utylizacji),
- rejestr zamówień bieżących.
Kamil Bujałkowski
- referent techniczny
- pokój C.0.07
- tel. 00 48 56 611 23 90
- e-mail: kamilbujalkowski@umk.pl
- zakres obowiązków:
- szkolenie, obsługa oraz konserwacja systemu audiowizualnego,
- nadzór nad kontrolą dostępu (KD) – nadawanie uprawnień na kartach dostępu, przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym działaniu systemu (np. brak dostępu do pomieszczenia, brak oświetlenia, zmiana ustawień).
Portiernia:
- tel. 56 611 37 10
Dokumenty do pobrania: