Kontakt ul. Bojarskiego 1, 87-100 Toruń
tel./fax: +48 56 611-37-12
e-mail: dziekanat_wnh@umk.pl

Generator wniosków o stypendia działa do 15.10.2024 godz. 23:59

Zdjęcie ilustracyjne
fot. Sonia Tlili

W roku akademickim 2024/2025 udzielane będą następujące świadczenia dla studentów: stypendium socjalne, stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogi.

Instrukcje wypełniania wniosków znajdują się tu: https://www.stypendia.umk.pl/jak-wypelnic-wniosek/


Generator wniosków o przyznanie stypendium socjalnego w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025 będzie uruchomiony od dnia 2 października 2024 r. od godz. 9:00

Wydrukowane wnioski o przyznanie stypendium socjalnego należy składać na dyżurach Komisji Stypendialnej na wydziałach do dnia 15 października 2024 r.

Dyżury Komisji Stypendialnej WNH, Dziekanat WNH, pok. C.0.21
wnioski na semestr zimowy 2024/2025

04.10.2024 /piątek/ godz. 10.30 do 14.00
07.10.2024 /poniedziałek/ godz. 10.30 do 14.00
08.10.2024 /wtorek/godz. 10.30 do 14.00
09.10.2024 /środa/ godz. 10.30 do 14.00
10.10.2024 /czwartek/ godz. 10.30 do 14.00
14.10.2024 /poniedziałek/ godz.10.30 do 14.00
15.10.2024 /wtorek/ godz. 10.30 do 14.00

Próg dochodowy – wysokość miesięcznego dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniający do ubiegania się o stypendium socjalne wynosi 1570,50 zł.

Zwracamy się także z prośbą do osób, które będą chciały się ubiegać o stypendium socjalne, aby zaczęli jak najszybciej wypełniać swój wniosek w systemie USOS. Wtedy jest większa szansa, że otrzymają wypłatę stypendium w pierwszej transzy.


Generator wniosków o przyznanie stypendium rektora dla studentów będzie uruchomiony od dnia 2 października 2024 r. od godz. 9:00 do dnia 12 października 2024 r. do godz. 23:00

Na wydziale Nauk Historycznych planujemy publikację rankingów 5 października 2024 r.

Komisja Stypendialna będzie przyjmowała wydrukowane wnioski o przyznanie stypendium rektora w budynku Wydziału Chemii (hol na parterze, ul. Gagarina 7) w dniach 9 (środa), 10 (czwartek) i 11 (piątek) października 2024 r. od godziny 9:00 do 16:00

W wyjątkowych sytuacjach wnioski mogą być wysłane pocztą za potwierdzeniem odbioru w terminie do dnia 12 października br. (UWAGA! liczy się data stempla pocztowego) na adres:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń
Komisja Stypendialna, pokój 408

Studenci przebywający za granicą w ramach programu ERASMUS+, ubiegając się o przyznanie stypendium rektora powinni w terminie do dnia 12 października br. przesłać skan wydrukowanego i podpisanego wniosku o przyznanie stypendium rektora (wraz ze skanami załączników) na adres komisja.stypendialna@umk.pl. Warunkiem rozpatrzenia wniosku jest przesłanie oryginału pocztą (na powyższy adres) z datą stempla pocztowego nie późniejszą niż 12 października 2024 r.


Generator wniosków o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych będzie uruchomiony od dnia 2 października 2024 r. od godz. 9:00 do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 23:00

Komisja Stypendialna będzie przyjmowała wydrukowane wnioski o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Chemii (hol na parterze, ul. Gagarina 7) w dniach 9 (środa), 10 (czwartek) i 11 (piątek) października 2024 r. od godziny 9:00 do 16:00.

Po 12 października 2024 r. wnioski o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych będą przyjmowane w dni robocze w:
– Rektoracie UMK, ul. Gagarina 11, IV piętro, pokój 408, w godzinach 8:00 – 15:00
– Zespole Wsparcia Osób ze Szczególnymi Potrzebami, ul. Reja 25, w godzinach 8:00 – 15:00.

Wnioski mogą być również wysłane pocztą na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń
Komisja Stypendialna, pokój 408

Zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów UMK stypendium dla osób niepełnosprawnych będzie przyznawane od miesiąca złożenia wniosku (w przypadku wysłania wniosku pocztą liczy się data stempla pocztowego).

UWAGA!!! Warunkiem wygenerowania wniosku o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych jest dostarczenie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności do Zespołu Wsparcia Osób ze Szczególnymi Potrzebami (Toruń, ul. Reja 25).


Generator wniosków o przyznanie zapomogi będzie uruchomiony od dnia 2 października 2024 r. od godz. 9:00 do dnia 30 września 2025 r. do godz. 15:00.

Wnioski o przyznanie zapomogi, uzasadnione i udokumentowane, można składać w Dziale Rekrutacji i Spraw Studenckich (Rektorat UMK, ul. Gagarina 11, IV piętro, pokój 408) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 lub wysłać pocztą na adres:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń
Komisja Stypendialna, pokój 408

Wnioski o przyznanie zapomogi można składać przez cały rok akademicki.

Uwaga! Wnioski o przyznanie świadczeń dla studentów nie muszą być składane osobiście.


Więcej szczegółów

pozostałe wiadomości